יום שלישי, 17 באוקטובר 2017

מצלמה לרכב - טיפים לרכישה

אנו רגילים לצלם ולתעד כל מה שקורה בחיינו באמצעות הטלפונים החכמים. אלא שאותם המכשירים אינם מסוגלים לתעד את המתרחש כאשר אין אנו נמצאים לידם וכמו כן, אינם נועדו לצלם בזמן ביצוע פעולות מסויימות דוגמת נסיעה ברכב. התקנת מצלמה ייעודית ברכב פותרת את העניין, ומעניקה לבעלי הרכב שפע של אפשרויות תיעוד. מהם היתרונות של מצלמה שכזאת ומהם הקריטריונים לזיהוי מצלמה לרכב מסוג איכותי? הישארו עימנו.

מדוע כדאי להתקין מצלמה ברכב?

מצלמת רכב יכולה לשמש לתיעוד תרחישים רבים:
  • אבטחת הרכב – מצלמת רכב מסוג איכותי מסוגלת לפעול לאורך שעות רבות ולצלם זוויות רבות בתוך הרכב ובסביבתו. כך ניתן לתעד פריצות וונדליזם שנעשה לרכב ואף למנוע מלכתחילה את המקרים מאחר ורבים הם הפורצים והגנבים שפשוט יוותרו על הפגיעה ברכב יעדיפו לנסות לפרוץ לרכב אחר, בו לא מותקנת מצלמת אבטחה שכזאת.
  • תיעוד תאונות ומחלוקות – רכב נכנס בכם מאחורה? מישהו לא נתן זכות קדימה והתנגש בכם? אתם בטוחים שלא עברתם באדום ועדיין קיבלתם קנס בדואר? ברכישת מצלמה לרכב תבטיחו לעצמכם תיעוד מלא ומדוייק של כל רגעי הנסיעה (כולל זמן ומיקום), כך שהחומרים שהיא מקליטה עשויים לעמוד לצדכם בעת טיפול במחלוקות ביטוחיות ומשפטיות הקשורות לתאונות, דוחות תנועה וחניה.
  • צילום חווייתי בתוך הרכב – נסיעות משפחתיות, טיולים ועוד, כל אלו יכולים לעבור תיעוד והנצחה בצורה יוצאת דופן באמצעות מצלמת רכב. מצלמה איכותית תהיה מסוגלת לצלם את כל חלל הרכב כך שתוכלו לקבל מזכרת נפלאה מכל נסיעה משפחתית או עם קבוצת חברים ללא שום מאמץ מצידכם.

כיצד מזהים מצלמה לרכב מסוג איכותי?

ישנם מספר קריטריונים שהופכים מצלמה לרכב לכדאית לרכישה :
  • יכולת צילום בלילה – על מנת לקבל תמונה ברורה גם כאשר הרכב חונה בלילה או כאשר נוסעים בנסיעה לילית.
  • אחסון – עבור המרבים בנסיעות או אלו שמעוניינים לצלם את הרכב בחניה יש לבחור במצלמה בעלת זיכרון של 32 ג'יגבייט לפחות.
  • גודל העדשה – רצוי לבחור בעדשה רחבה שמסוגלת לקלוט לפחות 140 מעלות על מנת לצלם כמה שיותר מחלל הרכב וסביבתו ללא נקודות מתות.
  • סאונד –שימו לב כי מדובר במצלמה שמקליטה גם קול ותיהנו מתיעוד שהוא לא רק ויזואלי.
  • חוזק – חשוב לרכוש מצלמה שמחוזקת לרכב בצורה טובה. ניתן לוודא זו תוך בדיקת המפרט הטכני של המצלמה בו אמור להיות מצויין כי היא מיועדת לא רק לנסיעות כביש אלא גם לשטח.
רכשו מצלמה לרכב דרך יבואן גדול ומנוסה ותוכלו ליהנות ממגוון רחב של סוגי מצלמות לבחירה במחירים סבירים בהחלט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה