יום שלישי, 16 במאי 2017

מטענים - חידושים בתחום

הסוללה היא אחד מהאמצעים הטכנולוגיים היעילים ביותר, וככל שהשנים עוברות אנו רק מרבים להשתמש בה יותר ויותר. בימינו כמעט ואין מכשיר חשמלי שאינו מאפשר עבודה גם באמצעות סוללות, כך שניתן להפכו לנייד ולהשתמש בו ללא שום מגבלה כלשהי. הקידמה הטכנולוגית אף המציאה לאורך השנים סוללות נטענות ייעודיות, כך שכל מה שצריך זה לרכוש את המטען המתאים וליהנות משימוש רב פעמי מבלי לבזבז כספים מיותרים על רכישת סוללה חדשה. ברשתות המובילות ניתן למצוא מטענים מסוגים וטכנולוגיות שונות, ואנו כאן על מנת להציג בפניכם כמה מהחידושים בתחום. 

מטענים סולאריים

כמה פעמים נתקעתם עם סוללה מרוקנת ולא היה לידכם מקור מתח כדי לטעון אותה מחדש? מצב מתסכל מעין זה משאיר אתכם ללא יכולת לצלם, להשתמש בסלולר או בטאבלט ועם הרגשה של ניתוק מהעולם. ובכן, בוודאי תשמחו לגלות כי כיום ישנם מטענים שלא תלויים בשום מקור מתח חשמלי, מאחר והם בעצמם מתפקדים כמעין סוללות גיבוי שנטענות באמצעות קרינת השמש. כן, שמעתם נכון. כל שצריך לעשות הוא להניח את המטען בשמש והוא יתחיל לטעון את הסוללה שלכם באופן מיידי. במדינת ישראל אין כמעט בעיה של שמש זמינה והרי לכם פתרון נהדר לטיולים, לנסיעות ואף לעבודה. ישנם מטענים סולאריים שאף מסוגלים לספק מתח גבוה במיוחד, כך שניתן להשתמש בהם אפילו לטעינת מצבר הרכב. ההטענה מתבצעת על ידי הצבת המטען על שמשת חלון הרכב, חיבורו עם כבלים (תנינים) ישירות למצבר וכאשר השמש פוגעת בהם (בתנינים) הם טוענים את המצבר ומונעים פריקה שלו. העניין מתאים במיוחד למצבים בהם הרכב עתיד לעמוד מספר ימים עד זמן רב ללא התנעה (למשל, בטיסה לחו"ל) וכך אין חשש שתחזרו והרכב לא יניע.

מטענים תחליפיים

אם בעבר ברכישת מחשב נייד, טאבלט או פלאפון חדש חויבתם גם ברכישה של מטען מקורי מבית חברת האם של המותג, הרי שכיום ניתן להשיג מטענים תחליפיים במחירים נוחים ביותר (מטענים מקוריים עולים עשרות אחוזים יותר!!!) ולמגוון הדגמים ולו אף לדגמים הישנים ביותר. כמובן שחשוב לרכוש את המטענים הללו דרך ספק בעל מוניטין, כך שתוכלו לסמוך כי אכן מדובר במטען תחליפי איכותי שישמור על חיי הסוללות ועבודתו התקינה של המכשיר שלכם. משווקים גדולים וידועים יציעו עבורכם מטענים תחליפיים כמעט לכל מכשיר חשמלי שקיים ובהתאמה אישית על פי הדגם הספציפי - למצלמות, מברגות וכלי עבודה, לקונסולות משחק ולכל סוגי ודגמי הסלולר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה